Ką reikia žinoti siunčiant siuntinį

Prieššventiniu laikotarpiu siuntos – svarbus būdas palaikyti ryšį su artimaisiais. Tačiau daugelis senjorų susiduria su iššūkiais, kai siuntos pasiekia gavėjus apgadintos arba visai dingsta. Siekiant išvengti tokių situacijų, verta laikytis pagrindinių rekomendacijų, kurias pateikia Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) ekspertai.

Tinkamai pakuokite siuntas

Saugumas prasideda nuo tinkamo siuntos pakavimo. Pakuotė turi apsaugoti turinį nuo pažeidimų transportavimo ir rūšiavimo metu. RRT ekspertai rekomenduoja naudoti užpildus, kurie iš visų pusių būtų bent 5 cm storio. Taip užtikrinsite, kad siuntos turinys nesiliestų su pakuotės sienelėmis. Be to, siuntos pakuotė turi atlaikyti kritimą iš 80–110 cm aukščio.

Trapius ir dužius daiktus pakuokite kiekvieną atskirai, naudodami specialias etiketes. Pakuotė turi būti tvirta ir keturkampė, nes apvalios formos pakuotės gali nuriedėti nuo rūšiavimo linijų. Verta pabrėžti, kad gamyklinė pakuotė nėra tinkama siuntimui – ji nėra pakankamai atspari transportavimo iššūkiams.

Atsakingai rinkitės pašto paslaugas

Jei esate pašto siuntos gavėjas, atminkite, kad už tinkamą užsakymo įvykdymą yra atsakingas siuntėjas, pavyzdžiui, elektroninė parduotuvė. Kitaip tariant, ne pašto paslaugos teikėjas. Taigi, jei turite nusiskundimų dėl siuntėjų išsiųstų bei pašto paslaugų teikėjų jums netinkamai pristatytų siuntų, turite kreiptis į siuntėjus. Siuntų saugumas priklauso ir nuo pasirinkto pašto paslaugos teikėjo. Prieš siųsdami siuntą, susipažinkite su įmonės taisyklėmis dėl pakavimo reikalavimų – juos galite rasti pašto paslaugos teikėjo interneto svetainėje. Pažeidus šias taisykles, žalai atlyginti galite būti nepripažinti teisūs.

Jeigu siunta dingsta arba yra apgadinta, turite teisę pateikti pretenziją pašto paslaugų teikėjui. Tai būtina padaryti per 6 mėnesius nuo siuntos išsiuntimo dienos.

Kreipkitės į siuntėjus dėl netinkamai pristatytų užsakymų

Jei gavėjas pastebi pažeidimų ar trūkumų gautose prekėse, atsakomybė dažniausiai tenka siuntėjui, o ne pašto paslaugos teikėjui. Todėl svarbu iškart susisiekti su siuntėju, kuris gali pateikti pretenziją pašto paslaugų įmonei.

Atsakingas požiūris – didesnis saugumas

Senjorai, atidžiai planuodami ir laikydamiesi pateiktų rekomendacijų, gali žymiai sumažinti riziką, kad siunta bus apgadinta ar dings. Tinkama pakuotė, atsakingai pasirinktas paslaugų teikėjas ir išmanymas apie savo teises padeda užtikrinti, kad dovanos artimiesiems pasieks juos saugiai ir laiku.

Senjorų svetainės informacija

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.